Jestli něco potřebuješ, tak si to najdi na Googlu

Dříve se více lidé věnovali čtení knih, časopisů a i denního tisku. Dnes si všechno dohledají na internetu a v podstatě je to celkem i jednodušší, než se jen zdá. Stačí si otevřít oblíbené webové stránky a v nich tak trochu zalistovat. Většinou nás zaujmou takové, které jsou dobře strukturované, zvýrazněná samozřejmě slova, která nás nejvíce zajímají a když je vše hezky designově vytvořeno, tak to přece jenom zaujme na první pohled. Pravdou je, že to ale není všechno. Každá taková internetová stránka se skládá z mnoha dalších textů, a pokud ty budou nudné, tak bohužel tady nikdo moc dlouho nevydrží a prakticky je jen otázkou času, kdy autor přestane dál provozovat svoje dílo. Pokud někdo potřebuje návštěvnost a to přece jenom z nějakého důvodu chce každý, kdo vlastní webové stránky nebo i celkově tvoří blog, tak se to bez PR článků neobejde. Prakticky jsou dobrým základem pro další samozřejmě pozitivní výsledky.blogování.jpg
Co umí takový text?

  • Především přitáhnout čtenáře, jelikož jeho obsah je naučný, čtivý a poutavý.
  • Pokud je webová stránka součástí firmy, která zde propaguje svoji práci a výrobky, tak je do vcelku další jasná věc, přitáhne návštěvníky a cílem je změnit je na odběratele, tudíž zákazníky.
  • Kvalitně zpracovaný text umí posunout naše dílo na lepší pozici ve vyhledávačích. Nejčastěji se jedná o seznam.cz a google.cz.
  • Text musí být z tohoto důvodu jasně originálním dílem, což dobrý copywriter zvládne velice dobře. Tím rozhodně nebude hrozit žádná duplicita, což je kopírování nebo opisování textů.
  • Kvalitní čtení zase pro změnu skutečně přitáhne více čtenářů, dokonce je dokáže přesvědčit, proč by si daný výrobek nebo postup měli zakoupit a vyzkoušet.
  • Zaplní krásně webové stránky a dokonce pomohou i ke slušným výdělkům.

článek.jpg
Hodně záleží na délce textu, samozřejmě originální a zajímavý text se bude číst jedna radost, ale když bude nudný tak i půl NS bude příliš. Nejlepší je průměr okolo 1 800 znaků a samozřejmostí jsou tematické fotografie nebo obrázky.