Jednou z věcí, kterou bude chtít zákazník vidět předtím, než si určitý výrobek či službu koupí, je ceník. V něm se dozví informaci o tom, kolik dané zboží stojí a může se tak rozhodnout, zda je ochoten za něj danou částku zaplatit, či nikoliv. To platí i o odvozu aut.
Většina lidí jej má spojený s jejich odtahem, kdy je vůz přemístěn na policejní parkoviště, protože porušoval nějaké předpisy, například parkoval dlouhodobě tam, kde je to zakázáno, a podobně, případně byl při dopravní nehodě rozbit a bylo nutné jej odtáhnout, aby se zprůjezdnila silnice.
Avšak to zdaleka nejsou jediné důvody, kdy je odtahová služba zavolána. Jsou i případy, kdy ji volá majitel sám. Je to například ve chvíli, kdy se mu vůz na cestě porouchá, nebo mu dojde benzín, zkrátka ve chvíli, kdy není schopen další cesty a řidič nemá či nezná nikoho, kdo by mu mohl pomoci jej odtáhnout.
Je však jasné, že jako všechny firmy, i ty odtahové si nechají za svou službu zaplatit. Koneckonců, nedělají to zadarmo, ale proto, aby dosáhly zisku, jako kterákoliv jiná firma. Avšak k tomu je potřeba, aby měla zveřejněn ceník a zákazník se tak mohl rozhodnout, zda jejích služeb skutečně využije.
To vše je v pořádku, avšak co v případě, že je málo přehledný a podobá se spíše jízdnímu řádu autobusu? Když se v něm laik jen stěží vyzná? V tom případě firmám nezbývá říci: „zjednodušujeme ceník odvozu vozu Convoy.“
Tento krok, který se obvykle moc často nedělá, je obvykle spojen se zpřehledněním ceníku. Nastává většinou poté, co si větší množství zákazníků stěžuje na složitost toho stávajícího, především na to, že mají potíže se v něm vyznat a najít to, co potřebují. To samozřejmě může vést ke zmatkům, kdy si zákazník myslí, že za danou službu si firma účtuje jinou částku.
Ať už je to jakkoliv, rozhodně není zpřehlednění ceníku nic špatného. Naopak, usnadní to komunikaci mezi firmou a zákazníkem, a to je vždy dobrá věc, ne?